Jauns
Objektīva maksimālais atvērums ir F2 platākajā un F2,8 telefoto galā, un tas aptver piecus populārākos fokusa attālumus - 35, 50, 85, 135 un 150 mm.
Objektīva konstrukcija ietver 21 elementu 18 grupās, no kuriem 2 ASP, 1 H-ASP, 3 HR un 6 ED elementi nodrošina izcilu optisko veiktspēju visā tālummaiņas diapazonā.
UMC (Ultra Multi-Coating) tehnoloģija tiek izmantota objektīviem, lai samazinātu atspīdumus un spoku veidošanos, palīdzot radīt dabiskus un skaidrus attēlus. Lielā diafragma efektīvi palīdz atdalīt objektu no fona, un 9 diafragmas lāpstiņas rada vienmērīgu un pievilcīgu bokeh efektu.
Objektīva lineārais soļu motors (STM) ir ātrs un ļoti ātri reaģējošs, kas piemērots gan fotogrāfiem, gan videogrāfiem. Tas nodrošina izcilu fokusa izsekošanu un vienmērīgu pāreju. Uzņemot video, AF ātrums tiek pielāgots rūpīgāk, lai imitētu kino objektīvu fokusa regulēšanu. Pārslēdzoties uz lineāro MF, fokusa vadība pēc iespējas precīzāk atbilst fokusa gredzena griezes griezes momentam, kas atbilst manuālajam fokusēšanas režīmam. Objektīvam ir digitālā parfokālā konstrukcija, kas ir specializēta video uzņemšanai. Pēc objekta fokusēšanas MF režīmā fokusu nav nepieciešams vēlreiz regulēt, pat ja objekts ir pietuvināts vai attālināts. Tas ļauj filmu veidotājiem samazināt filmēšanas laiku un nodrošina precīzu un stabilu uzņemšanu.Samyang ir izdevies arī samazināt fokusa elpošanu līdz minimumam.
Objektīvs ir pilnībā hermētiski noslēgts pret laikapstākļiem, lai novērstu bojājumus vai piesārņojumu no putekļiem, neliela lietus un sniega.Pielāgotie slēdži un pogas uz objektīva sāniem ļauj lietotājam pilnībā kontrolēt objektīvu. Lietotāji var mainīt vēlamās funkcijas, izmantojot trīs pielāgotus slēdžus.Izmantojot slēdžus, lietotājs var mainīt tādas funkcijas kā, piemēram, fokusa saglabāšana, lelles uzņemšana, diafragmas gredzens un daudz ko citu. Nākotnē Samyang objektīva staciju var papildināt ar vairāk funkcijām.
MOD (minimālais objekta attālums) ir tikai 0,32 m. Apvienojumā ar objektīva ātro diafragmu tas nodrošina unikālu perspektīvu tuvu objektam ar skaisti izplūdušu fonu.
Oriģinālās alternatīvas:
LUMIX S PRO 16–35mm F4
LUMIX S 20–60 mm
F3
5–5
6
LUMIX S PRO 24–70 mm F2
8
LUMIX S 24–105 mm F4 MACRO O.I.S.
LUMIX S 28-200mm F4-7.1 MACRO O.I.S.
LUMIX S PRO 70–200 mm F2.8 O.I.S.
LUMIX S PRO 70–200 mm F4 O.I.S.
Leica Vario-Elmarit-SL 24-70 f/2.8 ASPH
Leica Vario-Elmarit-SL 24-90 f/2.8-4 ASPH.
Leica APO-Vario-Elmarit-SL 90-280 f/2.8-4
Sigma 24-70mm F2.8 DG DN II L-Mount
Sigma 28-45mm F1.8 DG DN L-Mount
Sigma 28-70mm F2.8 DG DN L-Mount
Sigma 70-200mm F2.8 DG DN OS L-Mount
Blackmagic PYXIS 6K
Blackmagic Cinema Camera 6K
Blackmagic PocketCinema Camera 4K
Blackmagic PocketCinema Camera 6K G2
Blackmagic PocketCinema Camera 6K Pro
DJI Ronin 4D-6K
DJI Ronin 4D-8K
Bajonete | Sony E |
Bajonete | Leica L |
Lens Format Coverage | Full Frame |
Lens Design | maināms |
Objektīva fokusa attālums, mm | 35-150 |
Focus Type | Autofocus |
Image Stabilization | Nav |
Objektīva tips | tele zoom |
Maksimālā apertūra | f/2 to 2.8 |